tiden bara ...

tiden bara rinner iväg ?
igår efter jobbet drog jag till konsum och handlade gött till min iegen lilla hemma kväll ..vid halv tolv ringer jennifer och ville ha lite sällskap så jag drog dit kollade två filmer oich jennifer somnade hehe . sedan var de morgon och dagrana bara rinner ivääg, jag gick ned till stan .. luncha med syrran och jessika.. sen var jag på stan hela dagen IGEN!! fattar inte vad jag gör där jämt. men hängde ett tag sedan bar jag mig ner mot hugo och lämnade in tider till nästa månad. gick tillbaka till bik bok och hämtade min astuff och jag jessika och vanessa becca gick om fika snacka lite bullshit :) alltid lika trevligt. sen jaaaa. ryck åkte hem till syrran och kolla på idol på youtube och pp darins nya låt med kat de luna? hört den eller? jag tror jag döööööööööööööööör !!!! dålig,, men den kommer ändå bombas i högtalarna , skulle absolut inte förvåna mig..  men satt iaf och kolla lite och satt och skita ner med popcorn.. alltid nyttigt..

nu sitter jag här själv hemma hos syster. och ? ja vad gör jag? kollar navy cis me like!

snart åker vi på bik bok till norge och fortsätter tävlingen ochg ska ut lite och festa. kommer bli riktigt nice.. längtar..


sofie har åkt  nu och är antagligen framma snart. hoppas att hon kommer få de bra och familjen kommer vara snälla, de verkade de som iaf :) och avskedsfesten var jätte rolig.. grym helg faktist.. good luck girl.

jag saknar väldigt mycket till london igen faktist. skulle åkt nu i okt men pengarna försvann lika fort som vinden och så ska vi till norge nu också . så blidde ej av. men vill åka till abby och hälsa på han och så vill jag hälsa på barnen  såklart..


ajaaaaa.. nu ska jag sova . fast egentligen plugga teori..
hörs då




Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommentarade som micis, men jag antog att det var du iaf :) Ja det skulle jag vilja göra, fråga henne ? :) Behövs en renovering i mitt hår.

Postat av: Elin

Föresten, kostar det mer när jag gör flera slingor?



Jag tänkte mig typ en röd/brun färg med svarta, ljusa & röda slingor. Svårt att förklara, men ser framför mig :)

2008-10-21 @ 08:04:31
URL: http://elinknas.blogg.se/
Postat av: kiki

IMORGON gäller de mitt hjärta..

BOM!

2008-10-21 @ 21:07:36
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har färgat håret nu endå ;P

Det fick bli en hemma färdning, vart rätt så nöjd :)

2008-10-26 @ 18:12:05
URL: http://elinknas.blogg.se/
Postat av: abby

Lawndawn tawn.. Kom bay bay! Its been a long time..

2008-11-12 @ 06:17:41
Postat av: JESS

its been ages . jag springer. kommer snart :)

2008-11-12 @ 21:56:22
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sitter fortfarande o intalar mig att du kommer tillbaka till mig nasta ar.. :P

2008-11-13 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback