Jess..

vet inte vad jag gör uppe såhär sent. har ställt om dygnet tror jag. kan inte somna före två.
bäst att sluta upp med det. för nu har jag tänkt (tänkt) att gå upp på mornarna och ut och gå /springa
så man blir pigg än att ligga i sängen halva dagen och sedan börja jobba. nepp de funkar ej så längre..
pigg och alert upp och hoppa..
sitter nu också och längtar efter lönen.. så jag kan få beställa hem lite kläder och jag kan få handla lite.. har ju då inte handlat ett dugg sne jag kom hem ifrån london och de är två månader  nej tre tillochmed ungefär pgr jag kommer hem och har ingert jobb med detsamma, så är det..
så på torsdag gäller det! yeaah.

hittade mina svarta skinbyxor från bik bok i garderoben. jag bara älskar dom så de blir put it on tomorow till min tisha och leopard jeans jacka. och halsduk.

har kollat på alla tjtjer i stan eller dom mindre 91 eller va dom är. gillarderas stilar, de har sån insperation som man hade förr, tyvärr inte längre. jag har fan ingen fantasie längre, eller så är det att jag inte vågar klä mig som jag gjorde förut.. har blivit mer slapp. tights och en stor tröja nu för tiden. hatart.. och hatar jeans.. blää:) men men.. bara börja fixa stilen igen..


är de någon som kan tipsa om ett bra jobb? som man kan söka på Deltidsjobb helst ..
önska man gick ut skolan. GÅ UT SKOLAN FÖR GUDS SKULL..


ne fan.. nu blir de sängen emd en film skulle jag tro. sex and the city delarna ät slut för länge sen.. alla verkar ha börjat med the hills och one three hill
. vi hörs då. 


om man ändå kunde se ut såhär igen.. färga håret igen! dirrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback