jesssssss

vill bara säga, hejdå till alla minaframtida utgångar. de blirt inga mer utgångar för min del typ. iaf. eller
varann helg. fööööör att jag börjar jobba i garderoben på hugo så de blir inge mer festa så mycket för min del. förutom att jag ser på er alkon som ska parta löss på hugo :D så får kolla på er istället.. de låter väl bra?  förutom att jag kommer sakna våra beforepartyn som IBLAND kan vara roliga ibland upp och ner rättare sagt..

någon som längtar till lön så är de fan jag.. min första lön efter london .. tänker att jag g¨tt utan lön i två månader. de fukar fan inte för mig, inte ett endast nytt klädesplagg har jag köpt, de är nästan så att jag har tröttnat på kläder fast att de är mian älklisngr. men vad ska man gööra då..


ne nu ska jag ladda hem låtar till bik bok för ska jobba och måste ha lite bra musica så jag blir på humör.
plus att vi har fått in massa höstkläder nu , massa nya stickade tröjor i olika färger och seglar kavaj i kort med guld knappar, kom in och titta ;) u wont miss anything.

på torsdag föresten ska jag dshoppaaaaaaaaaaa i link. shululu hörs då .

Kommentarer
Postat av: Sofie

VAD KUL GUMMAN :D Vad glad jag är för din skull, då får du hålla kolla på mig om jag går till Hugo nån helg så att jag itne gör bort mig hahhah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback