jess. kattvakt åthelvetemede.never..

min mammii kommer hem idag ifrån thailand, de har varit borta i tre veckor . haar saknat mammii, massssa..

så menas de har varit bort har jag tagit hand om deras katt.. wilma en hårig fan och de hårar ju inte bara ner lite överallt.
man får tamigfan städa 24/7 när de ålar sig på golvet ocg soffan hela tiden..

sen har jag barbaras katt som jag är kattvakt åt och de är en kille. så
de är inte direkt glada på varandra, de fräser.. eller rättare sagt wilma fräser på honom..
och jag tror han går och skirker parningsljud hela tiden för han vill påt wilma hela tiden..
de är lite kul att se på , men mamma kommer ju hem nu imorogn så då blir de inga mer ljud.. skönt och inte lika mycket hår.. ska fråga om mormor kan ta den andra katten ett tag.. och jag som ville ha katt eller hund ? jises.. nejtack!



ne dags o sova. har en grej att alltid blogga på nätterna och mpnga inlägg samntidigt..jahani.
shudå

Kommentarer
Postat av: lisa

haha aa PORRjessica!! Bara för jag heter så roligt som Lisa Frid på din ;) Porrigt.. nää men du heter faktiskt, jessica älskling.. sådetså! lovel uu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback