SOLA dig bajsbrun går inte.

haha helt sjukt, när jag låg och solade så vet jag inte om jag tänkte eller oom jag drömde?
men tänkte/drömde att min mobil skulle explodera i ansiktet på mig, för jag hade dne precis bredvid mig, har alltid när jag solar, för de är sjukt tråkigt att ligga dtil och försöka slappna av.. iaf s¨å ficl jag för mig att den skulle explodera för att dne ligger också och solar bredvid mig. men sen klicka det till och solningen var slut och jag hann inte tänka klart om den skulle kunna ha gjort det eller ej ? . kan den det?  om de kanske blir för ölverhettad och bara   
POOOOOOOF!

föresten visste jag inte att man kunde bränna sig i solarium  ?


Kommentarer
Postat av: Emelie

mm har tänkt samma när jag solar men mobilen klarar ju riktigt solsken också så det borde ju egentligen inte vara någon fara? :-.

Postat av: asd

Ingen aning, men vet att man inte ska ha den bredvid sig när man solar. Vart ett par tjejer som sagt det till mig, likadant med laptops. Vet inte varför dock

2009-04-29 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback