what would the music be without the sound

idag har jag fan inte gjort npgot nyttigt..  sov gick till stan åt lunch med jessica sen föröskte fixa mitt cv lite måste skirva om mitt perosnloga brev osv, men jag kan inte? fattar inte.. fan jag borde ha gått ut skolan . bad bad bad..
får försöka med det då.. aja.. någon som vet om någon behöver anställa någon någonstans ? behlver verkligen deltid /heltid nu.. fort som fan. hjälp mig...  iaf så¨åkte jag hem och nu mpår jag illa och har spytt?:s fan är de med mig, de är natalie solmanson fel, hon som är sjuk..  och nu mäåste jag gå och diska och städa och göra de hemtrevligt för mäklaren och alla söta fina gäster som kommer och ska kolla på lägenheten, hoppas dom inte är intresserade så jag kan bo kvar ett tag till iaf.. iaf över sommaren så vore de ju perfekt..


ne nu ska jag försöka äta så jag inte dör av svält.

lots of love.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du flytta? Jag ska nog med nu i dagarna säga upp min lägenhet, dock billig men nu vill jag ha det lite större ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback