piroger är gott

kul somnade när jag kom hem.. och vaknar nu? jag kommer inte kunna sova på ja almost the hole night..
men får la somna om nu igen eller något..
idag har varit en toppen dag på jobbet idag igen. jag bara älskar att jobba med jessica. hon förgyller mina dagar ¨å¨jobbet. hon får en att vara kvar på jobbet.. tycka om jobbet!! go for that girl..
dagarna går. shit det är redan vecka och snart helg. pålördag blir de att fira malin som redan blir 25 år. galet. de ska bli riktigt kul.. imorgon jobbar jag igen , sen är jag ledig torsdag fredag. mammi sa att de skulle bli fint väder torsdag fredag :O någon som vill joina mig och bada eller något.? damn..

nu blir de paradise hotell . hahaha!!



föresten, så börjar vi få in massa nyheter nu på bik bok. kom in och kolla in höst kläderna. dom är riktigt snygga.















oj vad svart de blev. men hey u gotta love this stuff.. hälften av kläderna har kommit. resten är påväg in i butikerna..

baggi byxorna är sjukt snygga. kolla in dom. dom finns i butiken..

dock finns inte denna skönhet ännu, men den kommer in..



Kommentarer
Postat av: lisa

NÄÄÄRÅÅÅ jag ska skärpa mig! Är bara lite depp just nu, men det går alltid över så att säga. Jag vill bada imorgon om de är bra väder!!!! PUSS LOVE U

Postat av: Monika

Underbar leopardjacka!!!!!

Hoppas du hade kul igår! ;)

2009-08-09 @ 16:16:32
URL: http://monika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback