rubriker borde inte finnas!!

sådär ja nu är en helg avklarad igen. det blev påt igen med god mat firande och mycket dricka..
vi firade vår kära underbara vän kiki freaky som har fyllt år. vi  tog en tripp ned till götlaborg och röjde sönder kiki. det var en underbar helg fylld med roligheter som liseberg, bergodalbanan, jag dog av den!!! och alla andra. vi körde på flumrider i regnet , de böev blött INTE LITE BLÖTT!! u just gotta love it!!  vi gicvk ut fredag och lördag , lördagen sluta med att jag och ewe gick ut och fyllde våra muggar och glas fullt en efter en .. de sluta med mycket spya tillslut pgr rök i bilen hem, aj aj aj!!! fredagen var en skön kväll. stod och dansa på bord och shottta oss medvetslösa!! GALET KUL! VADET VANN JAG OCH EWE.. fråga inte vad det var.. de har ni inte med och göra.. jaaaaaaaaaaag vill så gärna att du ska flytta hit, kan du inte bara ta ditt pick och pack och komma hit och förgylla mina dagar med skratt och fantasi.. just be outstanding!!!!!!! come an now! love 2 you

påvägen hem söndagen så får jag ett par mess..  par hit och dit ? vad är de jag hör? vet att ni läser och ni kan säga till mig att ni stör er på att jag skriver så!! och jag kan egentligen säga till er öga för öga att jag tycker att de kanske är lite taskigt  vet inte om de är fler än bara jag som är tycker så eller aaah, men jag tyckler de är jätte kul för er som har pojkvän och ni har era parstuff, absolut. men fan de är tre tjejer som är singlar bjud med dom oxå va fan! och ta nu för fan inte illla upp!! love u girls!

och lisa my darl, whats up ?  go with the flow. come an babe!! u got me over here ;) 

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag vetifan what´s up with me.. I´m just a totally mess right now. Men det blir bra, jag lovar. Och jag älskar dig & just nu längtar jag bara till London, vi ska balla ur då. Jag är tyvärr sjuk idag, men så fort jag blir frisk måste vi ses.. ÄLSKAR DIG HJÄRTAT

Postat av: lisa

åhh du är så bra Jessi! Jag ringer dirr när jag orkar, just nu är min röst ganska så paj & skakar mest pga att ögonen rinnner som en anka.. Oh no!Inte du också baby.. vi måste sluta vara så jävla svaga & må dåligt.. jag har insett att vi är värda det bästa & inga jävla töntar ska få förstöra det & inget inget inget. fan nu ljuger jag gör mig själv igen..



Du vet hur jag sa. jag säger till andra att göra en sak & gör motsattsen själv? ;P Babyboo.. vi rings när vi orkar.. Jag finns här för dig. allways!



Och London blir crazy! LOVE

2009-09-01 @ 11:39:41
URL: http://lisafri.devote.se
Postat av: ellinor

Rösta gärna på mig i den här tävlingen: http://parisaax.blogg.se/2009/august/dom-har-personerna-kan-ni-rosta-pa.html#comment så är ni jätte söta, jag är nummer 12 :D!!!

2009-09-01 @ 12:15:25
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Gamerguy

Verkar lite körigt :P

Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker.

2009-09-01 @ 12:34:07
URL: http://gamerguy.blogg.se/
Postat av: monika

Jag har ju självklart INGEN aning om vad det här handlar om men jag tycker du har rätt i det du skriver. Alltså rent generellt. Så det så. =)

2009-09-01 @ 23:18:33
URL: http://monika.devote.se
Postat av: Anonym

Snälla kan inte du tipsa om snygga höst&vinterjackor (budget)? Är på jakt efter en jacka!!



Och vad ska du ha för några jackor/jacka till höst/vinter??



Det skulle uppskattas:)

2009-09-12 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback