kärlek

i förgårr jobbade jag lite, sen kom kiki och ewe och hämta upp mig med ewes nya rallybil.
den var grym, lät precis som ett lejon kom på vägen. den var het som fan. och vi var lika heta i bilen när
den kom på kungsgatan och folk kollade på oss som om vi hade glömt mascara fläcken under ögat. but thats just us. and the raalyy caaar.. de hade hyrt " vi hade iaf tur med vädret" den var rolig, men trodde den skulle vara roligare, men vi gjorde filmen rolig, vi satte ca 10 ggr på pause hela tiden och garvade ihjäl åt oss saker vi sa och hur trötta vi var.. henke danieloch david var  crazy.. men inte nog med det så, fick jag ne brilliant ide, VI DRAR TILL LÖFSTADS SLOTT.. perfekt . vi åkte dit och skrämde upp varandra så att vi kissade på oss i brallan. då menar jag verkligen kissa på oss i brallan. sen the next episod GRANSJÖNÄS NATTBAD . ja de var tamefan i mig jädrans kallt. like "jag hoottaaade hennee"  myskläder is the sheet.



igår var det sista dagen för keek tha freaak .innan hon far väg till götet igen..vi gick till hugo och åt fläskfile och drack vin och öl och hade riktigt mysigt. bra music av pata och trevligt sällskap.
Kek har gjort min sommar till en riktigt rolig sommar, alla utgångar alla tripp alla fika alla filmvkällar alla rökstunder.
det kommer bli sjukt tråkigt att hon ska åka iväg :( eller hon har redan åkt nu.  men att hon kommer tillbaka får mig att lee.. för hon ska nämliga designa smycken till killar för CARLOCHHENRIK .så jävla bra. blir herr smycken för de finns inte ¨lots of them . but fuck that jag kommer köpa dom.. dvd ;)
IAF HAR HON VARIT EN VÄN I ALLA LÄGEN OCH KOMMER ALLTID ATT VARA DET. hon är guld värd.
hon får mig att tänka posetivt, allt kan funka , ingenting är omöjligt. hon kan få mig att bli so inspired av saker och ting som jag inte ens har ens tänkt på. hon kan få en att glöda genom kropp och själ ;) no doubt. hon är en vän man aldrig vill släppa taget om.









Kommentarer
Postat av: kiki

Skoja inte om att du är världens finaste vän.

Ohhoo!! FINT inlägg blev helt rörd ju.. HOTTTAADE HENNE...

Förbannate jevfel..

DU är bäst min vän, det är jag och du för ALLTID!

VI kommer lyckas stort,tillsammans är vi oslagbara.

Älskar dig dockan min.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback