AWESOME PARTTYY PÅ HUGO NATTKLUBB

hej alla fina!

dagar passerar förbi och kylan är direkt inte det bästa.. jag hatar snö och hatar att ha vinterjacka. hellre fryser jag .. vill man vara fin så får man väl lida pin som sagt :)

snart är de dags för vår fest på hugo jag hoppas att alla har förbrett sig tills på lördag kl 9 ? för runt halv 11 blir dans modevisning och de kommer bli grymt , grymma goddieebags och fina bra priser i baren så kom igen nu, ta er ut ur huset och värm er med oss på dansgolvet och de blir rnb massa bra musica så svettas kommer ni göra.. så kom i tid nu :) och den som har bäst outfit vinner fina stuff..glöm inte nyårs tema :)

gå in annars på facebook och anmäl er på awesome evanemang :) kommer bli grymt ...

 

 


Kommentarer
Postat av: monika

hej! Jag har inte facebook så hur gör man då? Alltså måste man anmäla sig eller är det bara att komma dit halv elva?

2009-12-17 @ 11:12:36
Postat av: jessi

monika kom innan halv 10 annars kostar de pengar :) showen börjar ca halv 11

Postat av: Monika

ok, I'll be there! ;)

2009-12-17 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback