co-co I love you leo

imorgon längtar jag till för då blir de möhippa för malin ska bli kul :) det förtjänar hon mest..
så blir massa aktiviteter och dansa salsa och sen hem till micaela syster och äta god mat och sen kanske utgång om man orkar? så tråkigt nu för tiden men va fan .. fårse.


hade en underbar helg hos kiki förra helgen..
jag åkte bussen kl 0.55 framme 06.35 shiiiiiit sov inte ens en timme på bussen..satt endast o tänkte på en person. orkar dock inte dra hela historien, men låter bilderna tala för sig själv.. fäör jag har världens finaste vän keek. love 2 you.. finast..


nu skajag dra och jobba på hugo. hoppas vi ses ikväll .. och damn jag hinner inte ens lägga in bilder. får bli imorogn efter möhippan..


kram på er.

KOMMENTERA LITE DÅ ????!?!?!?!?1




Kommentarer
Postat av: kiki

Jag älskar ju dig så med min vän:)

MYSIGT vi ska ha det när jag kommer.. Julmys, julfest julstök.. Ja you name it. När Kiki är i stan är det braaaaa!

Postat av: Anonym

vem malin ska gifta sig?



visa shoppingtips och sånt du tycker om från butiker (ex bikbok, h&m, ginatricot, monki, etc..)



2009-12-13 @ 00:23:40
Postat av: PÁSCAL UF.

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att kika gärna in hos oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-15 @ 15:02:48
URL: http://pascaluf.blogg.se/
Postat av: jessi

malin en tjej kompis :) mycket äldre än mig..



hehe ska jag visa det tycker ni, men de är lite svårt om jag inte tar från hemsidorna ? men varför inte :)

2009-12-16 @ 00:25:30
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback