GOOAA GUBBAR

sitter i sängen hos våran roomiie willle och väntar på att kiki ska vakna , vi kom nämligen hem kl 6 i morse galen kväll ute. först var i på nivå och dansa oss nyktra typ. sen drog vi in till push där hela idol gänget var på vipen o dansa, så vi joina med dom ett tag.. stod en meter ifårn edddiee, ser du natta en meter :) haha värsta fjollorna hahaa... ne men han är förbaskat fin men synd att han är bög baraa :/ haha...
sen jaa vad hände???
de va grymt bra musik på push fast de mixtra för mycket med musiken, så när sean paul kom så höll den i 1 minut och sen neeexxxt och skrek i högtalarna ... fan vill ju dansa hela låten.. så vi drog till parklane vid 3 och där var de röjj, skulle gått dit från första början istället, fast de kanske är bra att vara där vid 2-3 snåret.. då alla är där.. men kul var det.. :) keeek kiii

jag har shoppat ett par svarta byxor med paljetter på från hm 2 die 4 i love them och självklart ett par paljett leopard tights på solo and im dying 4 them.. jag älskar leopard.. och leopard skor :) ni får nog se dom när jag kommit hem :)


nu ska jag gp och väcka kikii så vi kan åka till julmarknaden på liseberg :) gillar egentligen inte jul men de är mysigt ibland, dricka lite glögg och äta pepparkakor. fast egentligen vill jag ha sockervadd.. har inte ätit det i år..

ne nu ska jag kasta vatten på henne!!!


cyaa people..


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej där!^^

Hoppas allt är bra med dig. :)

Kramar! / Moa

Postat av: lisa

fyfan.. jag vill också shoppppaaaaaaaa. love u

2009-12-05 @ 21:54:27
URL: http://lisamatilda.devote.se
Postat av: Jenny

Har du?? aa fyfan de e så jävla jobbigt. blä. nu börjar de äntligen försvinna på mig!! Hoppas de håller sig så.



Mysigt med gbg!!!

2009-12-08 @ 13:45:01
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback