jess

förra helgen var vi på chris brown . grymt som fan var de.
natta blev kär. babby skickar en vecka efter. "natta jag kan inte sluta tö nka på han" grr haha ni är söta ni..
varför bli käör i någon man inte kan få :D tjejer då. men kan säga efterfesten grrr så nära som vi stod och bara dregla. men tyckte en anna kille som var med i hanscrew var grymt mycket snyggare.. men men..


när vi var i sthlm hittade jag mina najsiga shoes. riktiga vår skor, i love them.. natta har lärtmig att gå i högklackat de gör  verkligen en aoutfit, men jag hatar de egentligren, är så vann att ha sneakrs vart jag än går. men nu har jag snart hela klädkammaren fullt med högklackat . galet..


går tydligen inte lögga upp bilder. får bli en annan dag


ciao sov dags nu kanske..

Kommentarer
Postat av: Hany

We both look fierce!;) Annars då love hur mååår du?

Postat av: lisa

where are u my friend..? Känns som att jag inte hinner med mina vänner ,och ni som är det viktigaste! Har bara så sjukt mycket i skolan plus att jag pluggar teori som är galning. .men om 3 veckor kommer jag hänga er i röven igen! Men jag har inte glömt dig iaf, bara så du vet, glöm inte det :) älskar dig jessfjärt

2009-02-04 @ 14:50:31
URL: http://lisafr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback