jess.

Om jag fick gifta mig, så skulle jag gifta mig med travis och om jag fick en andra chans skulle jag gifta mig med pharell för travis är nog något lite längre än pharell..  och han har världens björn hår, men nu så är de ju totalltgone ?
ne men jävla katy perry som är hot and cold ska komma och dejta min kille, ish! ja men do it.. jag ska iaf gifta mig med honom..









Sen ni mina underbara vänner som läser bloggen, eftersom att jag fyller år den 11 april - jaa jag fyller 20 .. så ska jag ha en liten fest för mina nära och kära.. den 10april för sen efter tolv slaget blir jag 20 .. så det är bara att ta ledigt.  det blir food och dricka .. så kom hungriga ni behöver inte oroa er för att supa er fulla på tom mage :) efter drar vi vidare kanske till otten eller hugo eller palace, eller de som vill stanna ,stannar.  vet ju att alla splittras tillsut as usual så hoppas på en great förfest .. plus att ni får träffa en person..

shululu..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men Travis ar val singel nu vad jag forstatt :P

Postat av: lisa

Katy Perry har dumpat han juu ;) så du kan ha honom helt för dig själv ;) Älskling jaaaaaaaaaag kommer! Och your man ska jag träffa, hiih superduperkul! pusssilago min lilla blomma

2009-02-12 @ 11:14:02
URL: http://lisafr.blogg.se/
Postat av: din bästa vän

jaa vi ska få träffa leoooooooon.

2009-02-12 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback