jess need food

alltså ibland förstår jag inte hur tiden kan gå så fort ?
om 4 endast 4 dagar så åker ajg utomlands sen när jag kommer hem är de bara en månad till mannen kommer..
sjukligt fort, och jag som har tänkt mig att ha körkort tills dess, de får vi väl se hur de går fast att jag har körlektioner hela mars så får vi väl se.  bara teorin funkar för mig så funkar nog allt körningen perfekt.

helgen som gick var en skön helg.. fast mycket trött helg.
jobbade fredags kom hem gjorde iordning mig på en halvtimme och mötte natta och gick ner till teater där vi skulle fira teo som fyllde 20 i tisdags. vi hade de riktigt kul eller hur :)
 

lördagen var de jobb igen üpp tidigt och bara worka asset av sig. sen var de bara att åka till ikea med mamma och mormor och köpa klart allt till lägenheten som har tagit en evighet , så ja bara välja ett datum för inflyttningsfest..
sen skulle jag jobbat på hugo men bytte tid för jag orkade inte ens hålla upp ögonen . galet. åkte hem till kusinerna och fira farbror sen dirr hem till natta slockna ett tag sne åkte jag hem. sov gött ..  plus att jag inte jobbade söndagen heller, de va hur skönt som helst .


vi har fått in en hel del snygga studff kläder på bik bok nu.. i mars kommer en ny kollektion som bloggarn amanda berg har designat, riktig fin faktist. men jeans krage och shorts och ett till par slitna jeans, sen får vi se vad mer som kommer.. men checka in bik bok, där kan ni se alla nya stuff. grymma..

ne dags för mig att sleeppa. är ledig men måste upp tidigt och plugga och gå till körskolan.

shu.

Kommentarer
Postat av: Elin

jaha !, Vilken lyckost du är då ! ;P Jo livet rullar, lite fattigt så här innan pengarna rullar in på kontot. Blir det utgång i helgen nått ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback