jess

dags för mig att börja springa till jobbet snart..

har vart med natta och vinc och kollat tatto, hur de ska bli. den lär bli grym .  imorrn sätts den fast på heltid på ryggen. det tycker vi om.. om jag ändå kunde få heltid själv. så lätt som de är för tatoos borde de vara för oss too..
imorgon är de jobba för min del igen. det lär inte bli mycket med poengar i feb pgr av lågkonjukturen, förbannade jävlar. förstår inte hur de går till, men inte fan kan dom sänka ner på alla tider. ingen får jobb ingen får penagr alla går för i helsike i konkurrs.. tycker de här är weird.

snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart 2 månader..loveit..


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback