jessi

självklart somnar jag vid tio och vaknar två tim efteråt och kan inte somna om..
så nu har jag lagt upp tvätten i olika högar så jag kan vara klar till tvätten imorgon bitti .. för de är ju så förbannat roligt att tvätta .. ligger och kollar på fantastics music videos . timbuktu är ju fan lite het ? eller..
helgen var en vit helg, jag är ju grym. ne men de vr föratt jag jobbade fredag och lördag :) men de va skönt slapp man att gå ut.. nästa helg vet jag inte om jag kommer gå ut heller. men kanske lördag ? kanske kanske...
fast just nu ör jag ledig till torsdag så jag tönkte dra iväg till någon? i några dagar har ju ändå inget att göra här än att gå omkring hemma eller i stan, kul..
just ja i lördags gjorde jag tattoon, jag ioch natta.. fast  min ör inte klar.. jag skasirva en text oxå..
nattas blev klockren. på magen vid sidan längst upp under brästet, som rihanna har. grymt..




ne om man skulle testa och sova, för tvätttid kl 11 imorgon..


piz and im out

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad snyggt :)

Postat av: abs

ojojoj!

2009-03-12 @ 02:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback