jessica .. bröst läppar..

ligger och kollar på plastikdrömmar på trean, tycker de är sjukt kul att kolla. jag själv skulle aldirg vara med om en bröstförstoring eller ta bort fett, skulle hellre träna för att kämpa bort det istället för att gå dirr till en plastikkirurg.. men de är vad man själv tycker.. fast jag skulle kunna göra läppförstoring, inte ta fett från något ben som rosing, men såntdär annat som man kan lägga i som håller i en månad och man fortsätter med doser varje månad.. sånt skulle jag kunna tänka mig. för min överläpp är väldigt liten, och en son dos är inte jätte dyr. en halv dos kostar ca 1200 något sånt skulle jag tor och en hel dos kostar 2400.. ? så why not det är billigt..och sne har vi de män gör, operar sina bröst  muskler, de tyclker jag är lite roligt :D
 skulle ni kunna göra någon plastikoperation ?


                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback