jessica nej det funkar verkligen inte..

mer shopping. med pengar som jag egentligen ska spara till utomlands resan som pappa har betalat, men måste ju ha med mig för att få med mig hem massa krims krams, örhängen och brillor fosho..

 men Idag gick jag in till sta n för att vänta in min mamii, vi skulle gå på stan ett tag .. innan så gick jag till monki då hade syster köpt en alla hjärtans dag present till mig.. en par skit snygga legging från monki som precis hade kommit in. hon köpte faktst för att jag köpte till henne igår :) haha.. dåköpte jag tee i jätte gullig mugg  och dushdraperie som hon behlvde till badrummet i nya lyan .. men iaf hiyttad ett par svarta fina skjorts på gina . silvriga "nitar" på ..  och ett par snygga kopior av rayban wayfares brillor på lindex.


 

   

Kommentarer
Postat av: kiki

baby!!

sjukt shyssta leggings.

me love u

Postat av: Micka

snygga kläder där du ;D

2009-02-13 @ 16:08:28
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback