jess

siiiter just nu och är grymt pigg, som alltid ..vid denna tid.. hatar att vara pigg . vill kunna sova v id 12 varje dag.
men kan verkligen inte..
dagarna rinner iväg, håller på och skriver ett cv, ne nu ljög jag. syster ska hjälpa mig och skriva så jag kan skicka . jag har lite panik. vill kunna jobba deltid iaf, men har bara extra på bik bok och på hugo och de funkar ju inte . inte länge iaf eftersom att jag har eget crib..  plus så har jag skickat in pappar rtill lunnvads och hoppas att jag verkligen kommer in sp jag kan börja på distans oxå..

snart fyller jag år eller snart och snart, men om två månader. och jag tror jag vet vad jag ska göra när jag fyller år :)
de blir en heldag med alla kära och nära.. hoppas jag på att alla vill komma.. tänkte köra på laserdom  har aldirg kört de förut och sen bjuda på mat hemma i min lya och sedan gå ut :) ett plus i kanten är ju att Leon från london kommer dagen innan min födelsedag. jag är överlycklig :) längtar..

natta jag vill gå på bio och se twilight och den med bradpitt.. ser den imorrn.. okey? bra där!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback