bravader på gång

oj oj oj vad mycket jobb det blir i veckan nu i sommaren, jag önska jag bara jobbade såhär jämt. för jag vill fan jobba ihjäl mig tjäna pengar och sen dra iväg ett par månader..
jag har så många ideer som jag inte kommer underfund med.. hela tiden ploppar de upp nya grejer. har inte ni huvudet fullt av tankar ideer ? det tror jag nog..
jag vill iaf tjäna bra med cash sen dra iväg. och om man ska tjäna bra med cash är ju om man ska dra till norge ett halvår och bara döda sig själv dom sex månaderna och sen efter det dra .. eller om man ska skita i och åka någonstans i ett par månader och bara flytta till sthlm ? det skulle jag oxå kunna göra, hur lätt som helst .. men tankarna tankar fortfarande.. men snart är de dags för mig att bestämma sig. är det någon som har lust vill joina mig till norge och jobba ett tag ´? skulle vara grymt ..


just ja sen får ni inte glömma nu på lördag är det så att  BOK BOK VS MONKI har en förfest för tjejer , det blir dans och de blir modevisning och grymma gooodibags som fan från monki och bik bok och det är inte bara skit stuff det är bra give a way grejer.. det är mellan 20.00  till 24.00 och längre fram på kvällen de som vill så klart..
öppnar grindarna kl 20.00 från grusvägen mot uteserveringen. de som inte är där innan 20.30kommer inte in för vi måste ha koll på hur mycket mat osv de kommer bli. eftersom de är buffe och mingeldrinkar och välkomsdrinkar och grymmaste bartendern från sthlm. riktig lirare. han gör dom godaste fruktdrinkarna ni kan förställa er :) så ta er och pallra er till hugo klockan 20.00 och få er en grym kväll.. lovar ni kommer inte ångra er :)






Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. tänkte på det där på Hugo. måste man köpa biljett innan, eller är det bara att gå dit och ställa sig? har ingen blogg. så får skriva svar i bloggen :)

2009-07-08 @ 15:09:42
Postat av: Sara

Hej. Jag tänkte på det där på Hugo. Måste man köpa någon biljett/kostar det att gå in. Har ingen blogg så kan du inte skriva svar i ett inlägg i din blogg. :) peace

2009-07-08 @ 15:18:24
Postat av: jessi

du kan hämta "biljett" på monki eller bik bok :) så bjud med alla dina vänner och kom och festa loss med oss :9

Postat av: Sara

All right ! I´ll be there !

2009-07-10 @ 09:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback