rip michael jackson

oj det var över tre veckor sen jag skrev .. kände inte för att skriva bara. så kan de ju vara..
mycket händer nu? ska alla legender gå och dö? inget kommer vara dessamma längre.
kan vara rätt sorligt, tycker ni inte det?  king of the fucking pop var han.. sorligt.

vad har ni alla för framtidsplaner egentligen ?  jag vet inte ens fortfarande vad jag vill bli. jag är så jävla bekväm utav mig att jaf skulle kunna bosätta mig själv och aldrig mer jobba.. eller har ni framtidsplaner som att gifta er rikt bli hemma fru osv? hahah NO WAY? skulle vara soft, men tänk er då¨? ni själv ahar inte en egen inkomst och sen om ni brejkar up och du står där utan jobb hem?  vad sägs? jag skulle hahaha..

haha jag har tänkt på en sak, när man träffar en kille. är det bara jag som kollar klädstilen först? jag kan inte rå fördet. jag kan typ inte vara med en kille som inte har snygga kläder.. att man alltid ska vara så jävla fåfäng. fattar inte det..


ne nu ska jag sova kanske?  jobbar imorgon. ciao allesammans

Kommentarer
Postat av: lisa

hej plutteluttan.. Jag mår bra, jag är lycklig, jag är inne i stan för dagen och får undan lite jobb.. Jag har varit på landet sen midsommar & det är skönt.. Jag åker till Hultsfred på tisdag,, vad gör du? hur mår du? Vi måste ses när jag är hemma från Hultsfred.. MISS YOU MY GIRL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback