deep down

ÄR DET DE JAG SER ? SOL ??! har våren kommit till staden. vilket under. undra hur länge de håller..vifårvälse!
jag känner iaf för att sitta ute och äta glass och ha solbrillorna på och ha solen i ansiktet. det är ju för underbart så läönge de varar.. denna tid va jag i london :O ett år har redan gått, panik! det går defentivt inte emd snigelfart frammåt . de är solklart!

bestämt! ut och resa i dec..bara börja spara ..  ca  53 000 ska fixas ihop til dec. jaaaaaaaa! vi får väl se hur jessica klarar detta. klarade lägga undan 800 kr till min resa förra gången, men kunde inte hålla mig länge, sedan låg de bara 500 kr kvar .. inte mycket till resa!  vill man något får man ta tag i det och göra det möjligt.. alltså så blir de inga kläder på ett halvår typ.. jag får ?! ehm, jag får heöt enkelt gå i mina old cloths.. HUR SKA JAG KLARA DET?! får sy istället! bad mude.! !!"#¤¤%&/


sitter och vöntar på att klockan ska ticka för jag börjar inte förns halv 3 , kul ?  ne!


 
jag och natta ut och resa tillsammans ? haha, ett stort sämt, men skämtet ska bli real

Kommentarer
Postat av: natalie

yeah de kommer bli so fun :)

2009-03-19 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback