jessica

sådär nu har denna helg past by. helgen blev jobb jobb som vanligt. ska börja festa på vardagar istället på wasa, eller vad tycker ni  ? perfekt..
fredags var vi hemma hos mig på förfest.. och partajade lite. självklart ska jag leka allan ballan och söga vi kan röka inne, så får jag stå där dagen efter och söndagen med vädring så jag fryser ärslet av mig. men men leker man så leker man:p hehe.. men förfesten var jäkligt kul och på otten gick vi tidigt för att vi skulle vara domare för mrs ms .. det var lite roligt att fårga ut dom frågor efteråt då vi skulle välja vinnare. hahaha. vilka frågor vi ställde.. riktigt roligt faktist.. och nu kommer jag inte ens ihåg vilka de va som vann. typiskt fulla..
men kul var de iaf och sen blev de max på de hela på natten och mallan och jag stack hem till mig och vaknade bakis som aldirg förr. jag kände mig så skabbig på jobbet , bläää.. men de gick fort.. sen var de bara hem sova lite och gå till nästa jobb. CASH. sen vakna gå till nästa jobb. CASH.

föresten glöm inte min fest 10 april ;)
ciao


  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback