jessica . no comment

idag har varit en skön dag :)
mycket sol fast väldigt kallt. men barra solen lös så var de inga problem..
var ute och körde idag med trafikskolan i 80 min, de va kul fast jag är så spänd hela tiden.. nervös haha..
sedan gick jag och träffa rupert vi gick till myrorna och kollade, hittade en tröja och clips örhängen..
sen gick och till kings outleten, fyndade en vit kavaj till sommaren.. jätte fin 99 kr bara.. ni ska fåse bild.
sen var de inte långt kvar, vi gick och käkade och sen var jag tvungen att sticka till jobbet. så gick han hem ?  tror jag.. en skön dag. mycket att göra på jobbet, de är kul..

sen ska beata och några tjejer ha en blogg fest på palace och modevisning, så då ska jag och natta gå modevisning för bik bok.. de ska bli kul :) fast de kraschar med jessikas födelsedagsfest, men fårse hur vi gör med det!!  villgå på hennes juuuuu.

 föresten så var jag och letade efter en rosa kavaj men hittade ingenstans, kansk får gå till erikshjälpen och kolla på lördag om någon vill joina mig och kolla ? vill lix ingte gå själv dit.. shu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback