jessica på vift

hehe, tiden är sjukt jävla skum.. redan fredag imorgon ? har redan varit hemma en vecka och min färg håller på att gå bort.. jag som vill vara brun förjämnan. om man ändå kunde föddas till mulat.
iaf, resan var skön, det var väldigt molningt men de kom lite sol ibland så de va skönt att man fick någon färg iaf..så lite brun kom man hem iaf. så nu är de bara solariumet 24/7, gick ut ett par ggr . svenskar finnar swheizare överallt och ja ni alla möjliga.. men de va fun.

jag hör hur alla har planer för sina liv , vad de ska söka hitan och ditan och vad de ska starta och hur de ska göra och vad de vill göra med sin framtid, visst jag är bara 19 snart 20 år men jag vill göra något stort med min framtid, jag vill kunna fundera ut en riktig grym ide som jag bara dör utav. jag vill visa att jag kan.. jag får klura ut något roligt.. skulle vilja flytta igen faktist.. till london och få bättre engelska och jobba i en klädbutik. sen utveckla mig. men såntfår vi se. skulle vilja.. men vågar man lämna allt.. fårse om ca 1-2 år vill jag flytta tillbaka till london. men samntidigt vill jag resa till mexico och miami .. kanske jorden runt. efter de blir väl flytta.. sen handlar ju allt om pengar också. men jaja.. drömmar hit och dit. vi får väl se...  har inte ni framtidsplaner ?

  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback