CYKELBYXAN. melike.

jag har såna ideer på kvällarna.. så denna kväll blev de att klippa av två par leggins, till cykelbyxa. gör de själv hemma så slipper du gå och köpa ett par för 200 eller va dom ligger på så istället ta ett par gamla leggins som ni är trötta på..

så jag tog mina gamla monki spets tight som jag verkligen hatar för alla gick med dom i staden, så nu fick dom bli hyper korta till ett par cykelshjorts istället.. visst de är inte s¨vårt att klippa lite.. men snyggt blir de..





eller tar du ett par gamla "jeansleggins" material look a like så de ser ut som jeans och gör till cykel byxa..
som ni har sett så har vi på bik bok fått in det. grymma är dom. sen har ni kanske sett gina fått in lack och guldiga cykelbyxa. mhaaa ännu snyggare.. blir använda flitigt till sommaren.. mina ser kanske inte jeansiga ut men de är dom i verkligen med en hög midja, från bik bok..





satsa på att klippa av ett par gamla legging.. tummen upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback