ohyes

hej alla roliga :)

ligger som vanligt uppe och kollar på tv .. kan aldrig sova.
föresten så hyr ju jag i andra hand så nu måste jag flytta ut med väldigt kort
varsel redan 24 maj .. men tack vare pappa så hitta han en ny lägenhet åt mig
på slottsg perfekt :) flyttar in redan i den nya 1:e juni ..
ska bli kul o ha en egen lägenhet med första handskontrakt iallafall..
imorgon ska jag till körskolan o få igång allt igen och sätta ett prov
på när jag ska göra mitt teori så jsag får det gjort någon gång..

såååå snart kommer min älskade syster hem , redan på fredag.. jag längtar ihjäl mig :) saknat henne grymt.

föresten så har jag färgat håret. back 2 old days . blondie



Kommentarer
Postat av: Kiki

Wha fin du är i håret älskling min !

Saknar dig tok mycket..s

Grattis till 1:a hands kontraktet.. inte dåligt alls!

pus

Postat av: Jessica w

Du är så grymt snygg i ditt blonda hår!!!!!

2009-05-10 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback