rubrik

kan inte någon bara komma med en stoooor fet pizza eller ? jag är sjuk sugen ¨på en capri med beaneisås. giiiiiiiiiiiiiiive meeeeeeeee.. ligger helt död, har varit och jobbat och var ute igår, och jag säger såhär. jag drack ett glas vin ett glas öl och en drink och jag lägger mig ner i sängen kl 04.00 och de snurrar åt in i helvete? whats up with that lix? hur fan kan man bli onykter på de? aja, fick gå till jobbet bakis .. men de gick an. så istället för en stor pizza sitter jagf och äter colabullar. ja de låter kanske inte gott, men det är de.. lovar köp på ica. 4 för 22 .. bäst. och godmorgon juice på de ..
mycket trevligt att veta ja!
ska snart visa min skjorta som jag klora ner
och sen en fin lång klänning som jag besträllde på ellos för ett år sen
som jag aldrig har använt.. tänkte ha de på ett bröllop jag ska på. och en fin
sommarkväll kanske..

se ya soon foks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback