in ya face

oj oj en lugn fredag? de kunde man minst ana. ligger hemma själv och 'r lite små hungrig..
har kollat med brudarna vad dom ska göra, kolla film chilla?.då kan jag lika gärna vara hemma med mig själv och sitta och sy och filosofiera eller nåt haha. . men jag orkar verkligen inte ta mig
någonstans..
jag och malin har bestämt oss nu, v26 blir det åka utomlands, på måndag blir de beställa resa .. blir cypern ska åka och hä'lsa ¨på mattiaaaass som ska åka dit och jobba .kommer bli sjukt kul :) jag längtar ihjäl, komma ifrån detta bajs ställe..
plus nu har jag sökt lite jobb, och ska fortsätta söka lite och se om jag kan hitta något nytt, eller om jag inte får blir de flytta till en annan stad har jag bestämt mig.. jag känner att de finns inget här som jag behlver stanna för..
jag funderar på sthlm eller göteborg. än vet jag inte vad det blir ?! jag kan inte bestämma mig riktgt. plus att gbg är mer en trevligare stad och lugnare skönare, sthlm lite mer stress stad, jag älskar iofs stress:s? sjukt jag vet! men men. sånt som får diskuteras, eftersom jag fått ny lägenhet och allt nu och ska kanske flytta ihop med malin, så får vi se hur läget blir. efter jan ska jag ha bestömt mig, blir en nytt nyårslöfte:p


jag köpte ju jeansskjortan på cubus för ett tag sen. sen gick jag och köpte klorin och klorina ner hela skjortan..,
måste säga att jag är rikgit nöjd med den, bara att det luktar klorin tamefan över i hela lägenheten alltså luktar det .. får bli bild någon anna dag jag hinner ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback