alone.

jahop så var man ensam igen!
natta malin och rebin var här nyss och mös lite med mig för att jag kände mig ensam.
och nu är dom gone.. de är ju just nu på kvällen jag känner mig så jävla balle ensam.. ush kan sitta ch gråta för att jag är ensam, patetiskt jag vet men ska de verkligen vara så?  snart tar jag mitt pick och pack och flyttar hem till mamma ett tag.. känns som jag behöver det!!
jag är iaf glad att kek kommer hit torsdag för då är jag inte ensam.. hon är min sambo i helgen..
och nu letar vi lägenhet .. en fyra till mig malin och kiki.. jag längtar!! jag letar för fullt, men de är ju verkligen jätte svårt att hitta en perfekt som man vill leva i.. som alla ska trivas i..

nu dags att gå ut och gå kanske.. lägga in nya låtar i mobilen sen ut och gå, dags att röra på fläsket..


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snyggt läppglans/stift. var e det ifrån. Du är verkligen en vacker och inspirerande tjej:)

2009-11-12 @ 19:43:07
Postat av: Anonym

det är från make up store :)



tack så hemskt mycket det glädjer mig väldigt mycket :) ...

2009-11-13 @ 00:42:21
Postat av: Anonym

jessi

2009-11-13 @ 00:43:18
Postat av: Anonym

vad heter färgen?? gloss/läppstift?

2009-12-11 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback