buhu

jag kan falla så mycket för grupp tryck när de gäller utgång. för jag tror jag jämt missar något och vill oxå vara med och vara emd mina vänner jämt.. och nu är emilia här och hon är inte här jämt. ca 1 ggn per månad de är inte alls mycket, men snart ska vi till henne och festa loss alla tjejer.. måste se till så vi är lediga allihoppa så får vi komma och göra de osäkert i kalmar.. längtar..

idag ja grupptryck. belsut ångest.. tjejerna kommer hit och vi ska förfesta lite och sen dra till deli och sen vidare, men frågan är ju om man ska ut. tror jag varit ute varje lördag denna månad, jag orkar knappt.. meeeen vill men ändå inte ???GAAAH.. problem ja.. de skulle ju sitta bra med en vit helg, men men!!!

sen är de ju club dulce på cronwell idag som jag vill gå på .. men tror ingen vill joina mig!!! dit.. är de någon som ska ut idag kanske ??  jobbar imorogn på bik bok och de är sista dagen för 30 % kom och inhandla de sista ni har kollat på ..

och glöm inte bort festen på hugo 19 december , kommer komma ut affischer med allt tid och osv.. hämta på bik bok monki eller carl o henrik  information.. säger till när ..


ne om man ska snooozzaa en halvtimme innan de kommer, och jag vet inte vad jag ska ha på mig heller.. ohoo.. idag stämmer inte allt riktigt i mitt huvuvud...
men ha en bra kväll allihoppa..



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, finns sammetslegginsen på bikbok i strlk M eller L i norrköping?

2009-11-21 @ 20:18:42
Postat av: Anonym

glömde skriva dem SVARTA

2009-11-21 @ 20:19:06
Postat av: kiki

fucking lovely picture!

bedårande vacker!

Postat av: Anonym

EGO eller vad?

2009-11-22 @ 09:30:07
Postat av: Lisa

Jag vet vad du menar med grupptryck ;D



SEXIG BILD ÄLSK! LOVE

2009-11-22 @ 13:33:44
URL: http://lisamatilda.devote.se
Postat av: jessi

dom svarta finns inte kvar , men kommer säkert påfyll i slutet av veckan eller början på näst nästa vecka!!



ego är man alltid anonym :)



kan alla sluta vara anonyma, tråkigA

2009-11-22 @ 18:11:43
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: jessi

dom svarta finns inte kvar , men kommer säkert påfyll i slutet av veckan eller början på näst nästa vecka!!



ego är man alltid anonym :)



kan alla sluta vara anonyma, tråkigA

2009-11-22 @ 18:12:02
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: jessi

dom svarta finns inte kvar , men kommer säkert påfyll i slutet av veckan eller början på näst nästa vecka!!



ego är man alltid anonym :)



kan alla sluta vara anonyma, tråkigA

2009-11-22 @ 18:13:03
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAAA.. vi tar en girlsresa i vår!!!! LOVELUU

2009-11-22 @ 22:48:50
URL: http://lisamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback