hugo fest med bik bok monki varl och henrik shoenation.. be theeerreee

HUM .. ligger hemma kollar lite musik till festen vi ska ha i december på hugo.
vi ska nämligen ha en december fest. monki bikbok & carlohenrik shoenation de blir dansmodevisnings som är i ca 30 min lång och modevisning.. de kommer bli awesome.. kommer bli riktigt grymt faktist.. det blir lite som förra gången.. i december om ungefär en månad, kommer med datum och allt annat soon när allt är klart planerat... och denna gång är det inte bara brudar.. nu är de både tjejer och killar eftersom att de är killkläder med :) BE THERE!! denna gång kommer bli grymmare än förra . lovar jag..





jaha , nu ska jag dra mig upp till stan och fixa lite och sen börja jobba på hugo klockan 6 :)
igår på hugo var de grymt lite folk.. men de är nu de börjar vintern kommer komma massa peeps och äta plus bowling :)





Kommentarer
Postat av: Natalie

Fan vad roligt ! Jag vill lätt kolla.

Postat av: Anonym

söt du va på bilden

2009-11-18 @ 20:14:55
Postat av: abs

cutest thing!

2009-11-19 @ 02:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback