jag hatar svag saft

jag kommer aldirg upp på mornarna, helt sjukt är de, plus att jag fått sinnesjukt på huvuvdet så i varje mening jag pratar med någon ploppar sinnesjukt fram i huvuvdet i en opassande mening och personen kollar lite konstigt på mig o fortsätter prata , jag nickar o ler. var får jag det ifrån ibland. galet!! wierd...

jaha då är denna dag passerad, jag är inte förvånad ett dugg.. fattar inte lix att dagarna bara springer förbi.. men de är cool, de är bara 11 dagar kvar till lön , jag längtar redan..  då blir de julshopping till mian nära o kära , för er med antar jag.. men de roliga är att jag HATAR JUL. fråga mig inte varför, de är kallt de är ruggigt de knastrar sådär jobbig när man går på snön, eller så är de bara balsk och skorna går sönder, man kan knappt gå ut i pumps för då halkar man, inte för att jag gör de så ofta . men tönkte väl mer på mina vänner som andvänder klackar.. åter till jul.. de ända som är roligt är att ge bort paket, visst jätte kul att få men ge en person se personen lysas upp av glädje och bara leee.. de får mig att lee.. får mig att ha gjort köpt en bra julklapp som den personen uppskattar.. annars hatar jag att pynta och hatar rött.. jöämt när man var liten skulle man ha röda klänningar på sig . det var fint då.. min mamma fixade iordning oss jätte fint varje jul o alltid ..



min älskade mamma, älskar henne..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bästa Maria :)

Bästa Jessica :)



ME LOVE U BIG TIME

Postat av: kiki

HAHA, sinnessjukt meningen fick mig att dö av skratt.. HAH, du är ju för go min vän!

HAHA, lek inte, sinnesjukt bra!



Din mami är för go.. kommer aldrig glömma den julaftonen jag fick vara hemma hos er.. aboo that women sure know how to shop!

Big BIG love.

2009-11-13 @ 10:55:05
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback