lllllllllllllllllllllll

söndag . ja vad brukar man säga om söndagar? hata söndagar fast man älskar de..

vaknar av att micis står o ringer på dörren och kommer in med en full ikea påse med tvätt.. de har inte så många tvättmaskiner tydligen i deras hem så passa på här för har 3 tvättisar.. så medans tvätten rullade så hjäkpte mix mig o vika kläder och la in dom i garderoben och så tog hon lite också.. har för mycket kläder hemma så de är sjukt. jag får inte plats med mer kläder:s det är helt sinnes sjukt.. därför jag borde sälja lite på bloggen.. va tycks??? svaaaraa gärna.. men iaf sen gick vi lämnade tävtten hos mix och drog hem till mormor och åt god mat ovh på köpet fick jag två stjärnor jag ska hänga i fönstret.. mysigt :) första dvent idag så de blir fixa de nu o hänga.. plus så har jag köpt duschdraperie till duschen hjärtan på lagerhouse skit gulligt. ser lite mer hemtrevligt ut.. och måste ringa ståhl ocksåå ooooh. avloppet är pajj kan knappt duscha innan allt vatten 'r ute i hallen.. vill flytta från denna etta .. stormtrivs inte och de har nog några märkt.. för litet och tråkigt..

ne nu ska jag inte skriva mer.. tråkigt att läsa om min söndag och osv.. men men
helt ärligt nu ? är de någon som är sugen på samsung telefonen .. ???
välj pris ni dåå!!! 


jag en lördag kväll hemma hos mix..


Kommentarer
Postat av: kiki

Du är så bedårande vacker min vän..

Breath taking alltså.

Love you

Postat av: Elin

jaaaaaaa lägg ut kläder på bloggen :) Jag älskaaar din klädstil. Go for it !

2009-11-30 @ 10:05:23
URL: http://evadavidsson.blogg.se/
Postat av: anna

hej undrar var ditt läppstift är ifrån och vilket mäke? grymt snygg!

2009-11-30 @ 11:34:11
Postat av: Sofie

Vad fin du är hjärtat!

2009-11-30 @ 13:44:18
URL: http://sofiechristinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Monika

Jag tycker att du ska ta lite bilder på kläderna du vill sälja och lägga upp dom här så får alla se om det är nåt dom vill köpa! =)



Du frågade i nåt inlägg vad vi vill läsa mera om och så... Jag vill se mera bilder. Bilder på dig, på kompisar, festbilder, vardagsbilder o.s.v.



Jag hoppas du har en bra kväll nu babe!

Kram Monika.

2009-11-30 @ 21:14:34
Postat av: Anonym

So damn beautiful!!

2009-12-02 @ 00:00:16
Postat av: jessi

hej, mitt läppstift är från kicks och heter nivea rouge scarlet nr 84 går du till kicks i hageby kan vanessa hjälpa dig hon är bäst på det! fast på bilden hade jag blandat lite rosa i det röda läppstiftet för att få en annan nyans..



hehe okej monika de ska bli :) , var byxorna bra föresten ? dom är grymt snygga!! säkert skit snygga på dig.kram



2009-12-02 @ 15:20:01
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback