lugn? sa du lugn ? jumpin around like a crazy monkeey

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUCKING JAAAAAAAAAA


KRISTINA MARIA BLIZNAC KOOOMMER TILL MIG MIG MIG MIG NORRFAAACKINGKÖPING DEN 19 DEC.. INNNAN JUL O ALLT. DAAMN.. PÅ bik bok monkivs carlohenrik  fest på hugo den 19 december..  DÄR HAR NI DATUMET.

och jag är så glad. längtar tills min unga dam kommer hit och förgyller mina dagar om och om och om igen.. ses snart..

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ..

nej tänker inte vara lugn


Kommentarer
Postat av: kiki

LUGN EN STUND!

Neeej fucking va inte lugn!:)

fan vad jag blir glad av att du reagerade så.. heegee

Men du, en rättning bara MARIA Kristina Bliznac heter jag;)

Lyff yu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback