nesselina och jág







gillar att ändra färgen i bilderna. blir mycket roligare att kolla då..

igår var de jobb, sedan var det hem och göra iordning sig för en rolig utgång nämligen sista katareklibben vilket är jätte synd.. alla tjejer var hemma hos mig innan och drack och sjöng till michael jackson och hade kul. sedan gick vi ut och hade ännu roligare.. så roligt att jag rökte en cigg utan filter och lekte att det var en joint och amalia erbjöd mig cigg men jag var så envis att skulle verkligen röka de .. jag oich vanessa dansa loss och sprang och migla runt .. jag försökte få kontakt med djn killen , han var hejdundrans het.. lika het som eddie razaz oj oj oj oj ...

ne dags för mig att sova imorogn vankas modevinsing och träning ..
kom och kolla arbis teater kl 20.00 kom och kolla :)

Kommentarer
Postat av: amalia

envisa unge! ;) puss (lycka till ikväll)

2009-10-19 @ 12:49:22
Postat av: Anonym

gud vilken fin sminkning din kompis hade! hur gör man? :)

2009-10-19 @ 17:06:57
Postat av: lisa

Me love u big time.. de vet du!

Det finns inga som dig och de andra tjejerna, det vet du :)



Aaah..jag jobbar på fredag :/ men börjar 11, så vi kan ju göra det innan om ni vill? eller så gör ni det.. för på lördag vill jag ut!!! Vi måste gå ut då.. Älskar dig min pärla

Postat av: Anonym

vilka fina bilder jessigumman!! måste ses snart, ringer när jag är ledig, när nu de blir :P puss <3/ Vanessa

2009-10-25 @ 09:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback