inreda

nu när jag flyttar vill jag ha hjälp med inredningstips.. jag kan verkligen inte inreda. ska måla om hela lägenheten till vitt för den är lite mocca och sen en fonbdvägg.. men hur jag ska mömblera och vad jag ska mer ha i lägenheten?? alltså den jag bor i nu är ju liten,den här är mer öppen utav sig så sängne är i vardagsrummet vilket jag kommer brta av med såntdär skynke?
 
plus att jag måste rensa mina skor.. någon som vill ha ett par röda converse i strl 38 ? säger tack o lov för att jag har vidsförådd..



ungefär såhär ser det ut hehe



Kommentarer
Postat av: M

AH GE MIG CONVERSEN TACK!

2010-02-24 @ 16:17:31
Postat av: mamsen vill ha dom ju!

2010-02-24 @ 16:52:40
Postat av: jessi

men mamma, du har väl ett par?



m- namn tack

Postat av: ELIN

snyggt!

2010-02-28 @ 13:43:14
URL: http://el.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback