shoppaholic

hej mina fina!

nu har jag tagit lite bilder på kläder som jag tycker är fina som finns på bik bok som jag ska köpa och det tycker jag ni med borde göra.. nu har jag inte världens bästa bilder, men dem får duga. visst!?

jag vill ha ännu mer frågor innan jag svarar så jag kan svara på alla samtidigt, mycket roligare med lite mer frågor.. så kom igen och ställ ännu mer så lovar jag uppdatera så mycket jag kan. promise u guys. make me happy :)




tröja 249 byxa 399

 

tröja 299 byxa 399

 
puder rosa mc inspirerad jacka i mocca 499


skin jacka kavaj med nitar på kragen 499



underbara ljusa jeans skjorts 349 tror jag dom låg på


leeeoo klänning 299  I LOVEE


snyggt att kombinera med byxorna



349 tror jag finns i vit också


det är lite iaf..

puss och kram nu ska jag och kiki till mormor och äta :) ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: M

läckert! nu längtar jag till lönen, då ser jag att det ska spenderas lite på bik bok!

2010-02-11 @ 13:21:22
Postat av: Mikaela

Supersnygg klänning verkligen!

Postat av: Lisa

JAG VILL HA LEON JESSI!!!!



puss

2010-02-11 @ 17:40:21
URL: http://www.lisamatilda.devote.se
Postat av: Anonym

ååhh detta borde du köra på varje gång ni får nya plagg!! me like thiiiiiiis:D



vad har du för favoritbutiker i norrköping? även second-hand butiker..



vad är något du tycker är fult som man har på sig? och vad är snyggt?



vad skulle du vilja utbilda dig till?



2010-02-12 @ 01:45:19
Postat av: monika

Jag vill ha kavajen och blusen! Kommer upp i veckan och provar ;)

2010-02-14 @ 17:15:24
URL: http://monika.devote.se
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag är på jakt efter nya tights, vilket inte är så lätt då det finns tusen st olika varianter! Kan Du tipsa mig om snygga tights till budget pris?



Som inte bara är trendigt en säsong, utan som man fortfarande kan ha om något år eller så.

T.ex. skinntights, tights med detaljer som dragkedja, lappade tights etc.. Har Du hittat några som är extra snygga eller liknande? HJÄLP TACK!

(Om det finns bild på dem på nätet, så säg gärna till!)

2010-02-15 @ 13:52:23
Postat av: carr

braaaaaaaaa, sådär borde du göra oftare. man blir jätte sugen på att köpa!! :D

2010-02-15 @ 15:09:01
Postat av: lisa

UPPDATERA MERA BITCH..



LOVE U

2010-02-18 @ 17:14:45
URL: http://www.lisamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback