onsdag

Det är något helt fel på mina drömmar, jag drömmer så fruktansvärt konstigt:S ? vill inte ens berätta, jäkligt tävlingsinriktigtat och massa folk från stan som jag knappt känner är med i dom, plus att jag är i london. love london, tur att det är i london.. men de är ju tur att man inte drömmer äckligt..


Idag är det onsdag så då bli det onzda, då ska vi ut och ha kul:) dansa om de går, beror på musiken.. mingla kanske. nee men de blir roligt, natta ska ju med nu oxå hahaaaaaaaaaaaaa. på hunda år.. hon jobbar så mycket att hon aldrig går ut, vilkket jag vill också börja göra så jag slutar ghå ut så mycket:P dålig bortförklaring hah. men vi får se på torsdag hur det går:) får hoppas på det bästa.. bara vara mg själv, ush.. hatar intervjuer.. har alltid fått mina jobb genom kontakter ju..

ne nu måste jag kolla vad jag ska ha på mig till ikväll, för slutar kl 10 halv 11 då blir det hem direkt till minsa fina vänner som är hos mig och dricker lite, men ska jag vara ärlig så är jag inte det minsta sugen på att gå ut.. men men:p VAD SKA NI HA PÅ ER?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback