im killing this season

lång tid sen .. hej!!



och det är redan förste juni. och idag när jag gick hemmifrån natta kl 23.00 kände jag de varma vindarna..
dags att bli sommar nu.. tack gode gud.. ska bli soligt hela veckan också .. och hela veckan jobbar jag.. men vi kör på ändå¨. cash is king som sagt..  och studentveckan börjar imorgon så det är bara att köra på worka från 17.00 till 03.30 varje dag
gogogogo.. ne nu mina vänner, nu ska jag kolla the hills eller rättare sagt somna till the hills.

min fina bästa vän och bakom oss har vi luis de geer. väldigt vackert  må jag säga :)



Kommentarer
Postat av: jessi

Fina ni är!

Puss

Postat av: monika

Snyggingar!



Jag har en veckas semester vecka 25 och det är ju bättre än ingenting =) Men jag är ledig ganska mycket nu så jag får njuta av solen och det fina vädret!!



Du då? Några roliga planer i sommar?



Kram!

2010-06-02 @ 20:09:03
URL: http://monika.devote.se
Postat av: Lisa

hej du jag kollade igenom din blogg och såg att du jobbat som au pair, hur fick du det jobbet? var du tvungen att ha körkort eller att plugga medan du gjorde det?kram

2010-07-26 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback