IF

oohhwiii
jag klarar inte av att INTE shoppa!! heeelt sinnessjukt, idag köpte jag massa på monki och ett par likadana leggins som jag har i svarta fast i beiga nu då från gina. och natta shoppade sönder också, dock inte kiki frikiii..
ska lägga upp lite på vad jag har köpt :) om ni vill se ? eller ?
nu sitter jag hos natta och idag ska vi busa lite. u gotta love it..
idag vet jag inte vad det är men, jag har varit lite känslosam och de senaste dagarna.. gaaaaaaaaah
ne nu ska vi dra oss käka mat hade bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

VISA ALLT DU HAR KÖPT:D GÄRNA DET DIN KOMPIS NATTA OCKSÅ KÖPTE!! Give us some inspiratiooon:D

2010-03-04 @ 20:14:11
Postat av: M

lätt att vi vill se!!!

2010-03-04 @ 22:15:54
Postat av: monika

Klart att vi vill!! ;)

Postat av: lisa

VISA BILDER NUUUUU :D



loveluu

2010-03-05 @ 09:42:29
URL: http://lisamatilda.devote.
Postat av: Monika

Haha, nja inte blonda ;) Men jag tänkte göra lite ljusbruna slingor men jag struntar nog i det. Men kanske lite längre framåt våren =)

2010-03-05 @ 11:15:38
URL: http://monika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback