jessica

hello ..



idag var jag ledig, skönt att sova ut :) så vakna vid 2 tror jag underbart..
 malin ringde och vui åkte och solade lite solade super i 30 min, och inte fick jag någon färg känns det som, men bra solarium på active i haga/eneby .. fast väldigt ofräsht men men orka bry sig, även har jag solkort på sol o motion men orkar inte åka in till stan och sola sen utan smink, jag vet inte varför men när jag är blek hatar jag att gå utan smink när jag är brun har jag bara mascar på mig. jätte skönt.. sen hem och städa hela lägenheten så skönt när det är städat .. könns sådan lättnad, sen kom malin när jag höll på och städa lite så vi satte oss och varva ner med en öl faktist för sedan gick vi till nya rock baren på brådd gatan och fira beccii lite :)finaste tjejen .. fyllde 21 igår eller för en halvtimme sen.. sen fortsatte jag fredrika malin till deli tog en öl till men har världen mens värk så nu är hemma och ska sova och göra en ansikt behahnling och äta något.. imorgon vet jag inte rikigt vad jag ska göra.. förutom att jag vblrjar kl 17.00 på hugo.. innan ska jag nog åka till mormor ?  träffa henne lite :) behövs alltid..  neee vaaaad tråkigt att läsa detta..
och jag ser att jag inte kan skirva ordentlig, för skriver på min nya data ..bästa datorn. en rosa.. har inte användt den på ehm 2 veckor fråga mig inte varför tyckte dne var för slö men nu brjar den gå bra och tror det är sådan kenzas fick.. eee pc heter den .. gullig faktist..

ne mycket prat nu .. nu ska jag fixa och trixa.. 
glömt bort att visa saker jag köpt får bli i veckan..
om ni har några frågor ställ dom, var inte rädda för att fråga :) jagbits inte..





Kommentarer
Postat av: lisa

jag har hört att du visst bits ;P



Your sexi thing!



PUSSLOVE

Postat av: Monika

Ett stort grattis! =)



Hur lång bytesrätt har ni på BikBok? Det står på kvittot att det är öppet köp och byte i 7 dagar. Mne 7 dagar för BYTE låter ju väldigt kort. Jag köpte en leopardkofta den 25 Feb, är dte verkligen ingen bytesrätt på den längre? =(

2010-03-10 @ 15:16:04
URL: http://monika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback