hello suckers

jaha då är det snart dags förmig o natalie att åka utomlands :) ska bli grymt skönt, vi bokade en resa till barcelona idag :) så nu är allt bokat o klart bara hotell som saknas.. jag längtar ihjäl.. 6e juli är vi borta i en vecka. BAARCELOONA HERE WE COME!!

idag har jag och natta gjort bus igen :) gjorde oss lite fina igen.. dock inte lika mycket.. skönt att få det gjort..
sov över hemma hios natta igår natt .. hon gick o jobba pch jag låg och sov till tv¨, helt fantastiskt på min min elnda lediga dag denna vecka :) och när jag tänker efter jag hatar att vara själv i min lägenhet.. jag hatar att bo själv!!!
varför kan inte jag hitta mig en man och kunna bo ihop med den personen. men verkar som om att det inte finns någon i denna stad, så nu ska jag ta mig i klagen och kolla jobb i sthlm och förmodligen föytta dit!! någon som kan tipsa om bra jobb?? jag vill ha jobb i butik skulle vara skönast, speciellt med jobbtider.. men på ett sätt vill jag vara kvar i norrköping för att bor här och min familj... ???? doonoo.. jag vet inte ett skit längre.. vill bara veta vasd jag vill göra .. aja.. känns som jag är tre år tillbaka igen..
 men dags för mig o ta cykeln hem till min ensamma lägenhet.. kul!! JÄTTE KUL!!!








Kommentarer
Postat av: hilda

klart du ska flytta till sthlm! Du lär nog inte ha några problem att få jobb i någon butik med tanke på att du har erfarenhet! vilket varken jag eller eve hade, men det gick bra ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback