I hate liers, fuck love im tired of trying...

img_7131 (MMS)

I hate liers, fuck love im tired of trying .... Hello My lovli.. I helgen bestämdes det från min sida att dra till sthlm träffa keek o shoppa oså.. Så måndagen tog jag tåget upp. Mötte upp natta hennes moster o Johannes shoppa käka osv.. Tanken var att jag skulle träffa Kiki men tiden rann iväg o dagen efter åkte vi hem skapligt( idag alltså ) så det var synd :/ men de kommer fler ggr ju.. En helg vore ju great :) party inklusive då!! Tänkte visa lite utav de jag köpte .. Vet inte om jag ska ha kvar allt, men de tror jag!! Funderar på att lämna tillbaka "linnet" med strass o pärlor. Men vet inte .. Ååh ångest..


Kommentarer
Postat av: Amalia

Du är så snygg!!! :)

2010-10-27 @ 16:15:42
Postat av: Natalie

du har lagt håret åt andra sidan på den här bilden va?

2010-10-27 @ 22:38:52
Postat av: jessi

nej de ligger på samma plats som vanligt ? spgelvänt maybe ? :9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback