small things ends to big things


gillar att dem har gjort en sida man kan hyra film :D jag är överlycklig.. nu kan jag se film varje kväll.. :) headwebb wihuu.. idag blev de en spontantkök med jessicsa på poseidon sååååklart :)  vårat matställe vi alltid går till :) souvlaki mhaaaaa.. blir hungrig när jag tänker på de .. blir alltid så jäkla hungrig vid den här tiden  ? fattar inte hur jag kan bli det jäämt!! tråkigt, man ska ju inte äta såhär sent på natten.. därför jag har gått upp i vikt haha.. sen ringde natta och då följde jag med till hageby med hennes och Sara en snabbis och kolla.. sen drog vi till fräcka o fika o snacka massa skit som behövdes kan jag lova!! skönt att prata :)

ddagen innan var vi på manesa med alla brudar och fira vanessa lite :) med massa vin och calamares och oliver och ost.. så mysigt hade vi. gick inte hem förrens klockan halv ett.. sen teller tidigt? egentligen tidigt för mig, men haha ja nattugla som jag är :) ..
ons tors fred står de jobb på schemat på Hugo så kom och ät massa smarrigt :) just nu har vi också after work fläskfile med kantarellsås oich potatisskivor för endast 79 kr :) gryyyyyymt gott.. kom och afterworka lite :)

nu somna till en bra film .. natti




nu står det mycket på min önskelista!!

finns så mycket snyggt man vill ha nu till hösten så man smäller av!!





Kommentarer
Postat av: KIKI

Sinnes sjuka skor. Till och med jag gillar dom ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback