Hej alla !! Blev en error dag i min hjärna...

img_0158 (MMS)

Hej alla !! Blev en error dag i min hjärna idag .. Igår blev det vin drickande med kikiamalis linn Jenny Marinka o Maria hemma hos Kiki med massaaaaa tacooos..jätte gott och mätande !! Vi satt o körde sanning o konsekvens  och sen for vi till Hugo o dansa loss till jätte gryyym musik !! Love it !! Så var det bara upp o hoppa kl 7 imorse o gå på möte! Men man lever faktis bara en gång så bara köra på :) på lunchen gick jag o Jessica runt o kollade runt i stan på hospitals gatan o myrorna.. Hittade Endel på myrorna faktist . Denna hittade vi fast inget vi kpte .. Men haffa den om ni går till myrorna imorgon :) snygg är den !! Ne nu ska jag kolla på last song :) kärleks film wihuuuu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback