Idag var det skola idag igen like everyday...

img_0150 (MMS)

Idag var det skola idag igen like everyday and so on. Efter skolan gick jag till bik bok o fixa med tider och trixa!! Fixat med massa papper skönt o behövligt, sen ringde jag Claudia så gick ner och hälsa på chaarlie o Claudia och där var noni o muse också, mycket trevligt och idag kände jag mig lite vuxen , bar ett barn och nästa o nästa räknar med hundarna Håkan o Doris också :) satt l åt korvstroganoff o pratade politik och drack saft !! Ooh lillkillen växer så sjukt fort !! Han börjar likna mer en blatte nu haha, ser ju ut som en liten Svenne unge, så kul när Claudia är så pass mörk .. Men tror han kommer bli mörkare när han växer till sig lite :) nu när jag inte jobbar blir det mer luncher/ fika stunder med livet .. Ne nu ska jag kanske göra klart en läxa :) ha en bra natt natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

nämeen vad sööt ungen är!



inte lik claudia än sålänge! är hennes kille svensk?



2010-09-22 @ 01:28:57
Postat av: jessi

visst är han söt :)

ne pappan är hel svensk så fått väldigt mycket utav han, men han kommer säkert bli mörkare när den blir större :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback