sängenskast

  • åh jag hittar verkligen inget fint överkast till min säng, jag har kollat hm ellos hemtext osv.. men inget som klickar.. men ska kollade vidare.. vill ju ha en snygg fräsh vit överkast till sängen eftersom jag har svart vit och djurmönstrat hemma.. och förstår ni att jag bar har bott här i 6 månader ca och jag vill redan flytta IGEN .. att man aldrig kan bosätta sig på ett ställe för alltid o vara kär i sin lägenhet föralltid.. jag har ju då inte hittat min kärlekslägenhet ännu men de kommer ju när man har har lite mer o spendera på sin lägenhet o lögga lite mer på hyran .. meeeeeeen vad snackar jag ooom



    för de andra är jag så shopping sugen att jag typ dör och jag har absolut inga pengar.. varöfr är det så att direkt nör man får sin lön går man direkt och shoppar sen så fortsätter de komma in massa nyheter  så kan man inte köpa dem förrens nästa månad om man inte så vill typ vill äta nuddlar i en månad..

    just nu sitter jag o kollar reprisen utav kungarna av tylösand.. vilka jvla nötter?  helt sinnessjukt..
    skulle aldrig sätta mig min fot i sånt tv-program inte ens om jag fick miljoner.. jises


    ne dags o sova kanske :)  fått skrivaav mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback